dimecres, 6 de febrer del 2013

Por 10 razones

La revista especialitzada en literatura juvenil El Tiramilla, es pregunta "por qué un adulto lee juvenil".

En el meu cas us donaré 10 raons per llegir juvenil:


Podrien haver estat moltes més. Però son les 10 darreres novel·les juvenils que he llegit i m'han agradat, no només per recomenar a un jove, sinó a qualsevol adult. Alguns ja començem a parlar molt sovint del crossovers

I enllaçades al catàleg de les biblioteques públiques de la província de Barcelona, podeu veure on trobar-les... gràtis!!!






Asher, Jay. Por trece razones. Sant Cugat del Vallès: Ámbar, 2009 // Per tretze raons. Barcelona: Estrella Polar, 2009


Cameron, Peter. Algún dia este dolor te será útil. Barcelona: Libros del Asteroide, 2012


De Goldi, Kate. La pregunta de las diez de la noche. Barcelona: Random House Mondadori, 2011


Larsen, Reif. Las obras escogidas de T.S. Spivet. Barcelona: Seix Barral, 2010


Pitcher, Annabel. Mi hermana vive sobre la repisa de la chimenea. Madrid: Siruela, 2011 // Mi hermana vive sobre la repisa de la chimenea. Madrid: Punto de lectura, 2012 // La meva germana viu sobre la llar de foc. Barcelona:  La Galera/Sau, 2012 // La meva germana viu sobre la llar de foc. Barcelona:  Bridge, 2011


Selznick, Brian. La invención de Hugo Cabret. Madrid: SM, 2007 // La invenció de l'Hugo Cabret. Barcelona: Cruïlla, 2007 // The Invention of Hugo Cabret. Scholastic, 2007


Silvey, Craig. Jasper Jones. Barcelona: Seix Barral, 2010


Stead, Rebecca. Cuando me alcances. Barcelona: Molino, 2010 // Quan m'atrapis. Barcelona: La Magrana, 2010


Teller, Janne. Nada. Barcelona: Seix Barral, 2011 // No-res: què és important a la vida. Barcelona: Comanegra, 2012


Vigan, Delphine de. No y yo. Madrid: Suma de letras, 2009 // No i jo. Barcelona: Edicions 62, 2009 // No and me. London: Bloomsbury, 2010 // No et moi. Paris: Lattès, 2007







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada